Forum www.sqters.eu  www.motorynki.fora.pl Strona Główna

www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl
Tuning, pomoc naprawa motorynek, rometów, skuterów itd. oraz porady i to czego potrzebujesz!
 

Większe osiągi i moc :D
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonySon
Gość






PostWysłany: Sob 13:18, 05 Maj 2007    Temat postu: Większe osiągi i moc :D

MOTORYNKA:
Aby poprawic moc i osiagi mozemy:
-Załozyc gaznik od motorowru Stella.Mozemy wypolerowac gaznik(ale tak zeby jeszcze nadawal sie do uzytku ;]).
-Zakladajac gaznik od Stelli musimy zalozyc filtr rowzniez od Stelli.Bez niego motorynka albo nie odpali albo bedzie pracowac nie rowno.Pozostaje tez nie zakryta szczelina ktora moga dochodzic pyly przez ktore zatrzemy silnik albo zapchamy gaznik...
-Kolanko wydechu też mozemy zalozyc od Stelli poniewaz ma wieksza srednice rury przez co spaliny wydobywajace sie z silnika beda wydobywac sie szybciej co doda nam mocy ;]
-Tlumik mozemy zaloyc od skuterka jawy(mi sie taki jeden podoba do ktorego swietnie pasuje koncowka dodajaca wyglad i szalenie mozna go stuningowac)modernizujac tlumik mozemy:zwiekszyc srednice ostatniej szczeliny.W tłumiku znajdyja sie trzy przedzialki kotre maja po trzy dziurki.Wiercac mozemy porobic jeszcze jedna.Przez co szybciej wyleca spaliny i znow doda nam to mocy ;].
-Dobrym sposobem na poprawe osiagow i mocy jest zalozenie cylindra tloka i pierscieni o pojemnosci 60cmm.Jest troche takich ogloszen.Kupujac musimy sprawdzic czy naprawde srednica cylindra jest wieksza porownujac cylinder 50ccm i 60ccm.Bo jesli nie to powiedzmy sprzedajacemu"bujaj sie z tym dalej".
-Ja posiadam 3 biegowy polski silnik(kwadratowy)rzadko spotykany.Pomaga on nam w tym ze (wiadomo mamy do dyspozycji 3 biegi a nie 2 ;8 ) nie odczuwamy efektu piłowania motorynki na maksymalnych obrotach na 2 biegu tylko wrzucamy 3 bieg suniemy sie bez glupiego uczucia"pilowania" no i predksoc jest wieksza ok.5-8km/h.
-Brak tzw.pilowania daje nam tez filtr ktory jest potrzebny.
-Co do zebatek to powiem tak.Jesli ktos chce miec dobra predkosc to niech zalozy wieksza zebatke ale musi sie liczyc z tym ze bedzie mial mniejsza moc.Lecz jezeli ktos chce miec duzo mocy a male osiagi to moze zalozyc malutka zebatke.(co do tego czy duza daje predkosc a mala moc to niejestem pewien bo zawsze sie mylilem wiec jezeli ktos wie to nich mnie poprawi)
-Filtr paliwa.On nam niedaje mocy ani osiagow ale przeczyszcza paliwo przez co niedochodza do silnika pyly i niezapychaja dyszy w gazniku.A wiemy jakiej jakosci jest teraz paliwo.A od dyszy gaznika duzo zalezy.


Cos odemnie.Jezeli ktos sobie zalozy swiecaca fajke do swiecy to niech niegada ze ma poprawe osiagow bo to smiech na sali.Jak juz to efekt wizualny.Ja osobiscie nie zakladam tej fajki bo opoznia iskre.To samo z wydechami.Narobi ktos dziur i mowi ze ma sportowy wydech. A to go*no prawda.Trzeba znac prawa fizyki.Jak sobie cos przypomne to dodam.A w niedalekiej przyszlosci mzoe zapodam foty i wizuala i mechnicznego tuningu chociaz nie przepadam za tym to musze udowodnic co potrafie...taka moja natura niestety... Very Happy
Powrót do góry
lance
Gość






PostWysłany: Czw 15:25, 10 Maj 2007    Temat postu:

Co do tych zębatek to ci cie ładnie pojebało bo zeby miec moc musi byc z tylu przy kole duża zębatka a jak chce cie miec predkos to mala
sam mam wieksza bo lubie moc
Powrót do góry
anonim
Gość






PostWysłany: Wto 22:58, 29 Maj 2007    Temat postu: zebatki

to zależy o której zębatce mówimy czy o przedniej czy o tylnej bo jesli o przedniej to mala=moc duza=predkosc natomiast z tyłu odwrotnie.
Powrót do góry
killer
Gość






PostWysłany: Pią 22:00, 15 Lut 2008    Temat postu:

a co sadzicie o filtrze stozkowym czy oplaca sie go kupic??
Powrót do góry
gal anonym
Gość






PostWysłany: Pią 21:42, 29 Lut 2008    Temat postu:

filtr sotszkowy hahahahah śmiech na sali więcej mocy bedziesz miał bez filtra hahahahaha
Powrót do góry
Gasking
Gość






PostWysłany: Pon 17:50, 17 Mar 2008    Temat postu:

....zal po co wam ten filtr .stozkowy.wydawanie kasy tylko ? wsadzic cylinder 60cm3 i mozna jechac... ja sam mam taki i gania ulalalal ;P pozdro
Powrót do góry
Sieju
Gość






PostWysłany: Nie 11:28, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Witam mam motorynke w automacie(taka lipa na pedaly) jej v-max wynosi tylko 30km/h i nie wiem co moge w niej zrobic zay szla szybciej.prosze o pomoc xD (a i chcialbym sie dowiedziec czy ona ma zebatke ale chyba nie:/ a i jeszcze jedno mam tez z tylu taki w kole prezlacznik na wole kolo albo na tikimbieg i jak wezme na to wolne kolo to kur** na takie obroty sie wkreca ze ulalala a na biegu nie moze:/) prosze o pomoc!! Very Happy
Powrót do góry
damass88




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trzebinia

PostWysłany: Czw 0:47, 29 Maj 2008    Temat postu: Re: Większe osiągi i moc :D


SonySon napisał:
MOTORYNKA:
Aby poprawic moc i osiagi mozemy:
-Załozyc gaznik od motorowru Stella.Mozemy wypolerowac gaznik(ale tak zeby jeszcze nadawal sie do uzytku ;]).
-Zakladajac gaznik od Stelli musimy zalozyc filtr rowzniez od Stelli.Bez niego motorynka albo nie odpali albo bedzie pracowac nie rowno.Pozostaje tez nie zakryta szczelina ktora moga dochodzic pyly przez ktore zatrzemy silnik albo zapchamy gaznik...
-Kolanko wydechu też mozemy zalozyc od Stelli poniewaz ma wieksza srednice rury przez co spaliny wydobywajace sie z silnika beda wydobywac sie szybciej co doda nam mocy ;]
-Tlumik mozemy zaloyc od skuterka jawy(mi sie taki jeden podoba do ktorego swietnie pasuje koncowka dodajaca wyglad i szalenie mozna go stuningowac)modernizujac tlumik mozemy:zwiekszyc srednice ostatniej szczeliny.W tłumiku znajdyja sie trzy przedzialki kotre maja po trzy dziurki.Wiercac mozemy porobic jeszcze jedna.Przez co szybciej wyleca spaliny i znow doda nam to mocy ;].
-Dobrym sposobem na poprawe osiagow i mocy jest zalozenie cylindra tloka i pierscieni o pojemnosci 60cmm.Jest troche takich ogloszen.Kupujac musimy sprawdzic czy naprawde srednica cylindra jest wieksza porownujac cylinder 50ccm i 60ccm.Bo jesli nie to powiedzmy sprzedajacemu"bujaj sie z tym dalej".
-Ja posiadam 3 biegowy polski silnik(kwadratowy)rzadko spotykany.Pomaga on nam w tym ze (wiadomo mamy do dyspozycji 3 biegi a nie 2 ;8 ) nie odczuwamy efektu piłowania motorynki na maksymalnych obrotach na 2 biegu tylko wrzucamy 3 bieg suniemy sie bez glupiego uczucia"pilowania" no i predksoc jest wieksza ok.5-8km/h.
-Brak tzw.pilowania daje nam tez filtr ktory jest potrzebny.
-Co do zebatek to powiem tak.Jesli ktos chce miec dobra predkosc to niech zalozy wieksza zebatke ale musi sie liczyc z tym ze bedzie mial mniejsza moc.Lecz jezeli ktos chce miec duzo mocy a male osiagi to moze zalozyc malutka zebatke.(co do tego czy duza daje predkosc a mala moc to niejestem pewien bo zawsze sie mylilem wiec jezeli ktos wie to nich mnie poprawi)
-Filtr paliwa.On nam niedaje mocy ani osiagow ale przeczyszcza paliwo przez co niedochodza do silnika pyly i niezapychaja dyszy w gazniku.A wiemy jakiej jakosci jest teraz paliwo.A od dyszy gaznika duzo zalezy.


Cos odemnie.Jezeli ktos sobie zalozy swiecaca fajke do swiecy to niech niegada ze ma poprawe osiagow bo to smiech na sali.Jak juz to efekt wizualny.Ja osobiscie nie zakladam tej fajki bo opoznia iskre.To samo z wydechami.Narobi ktos dziur i mowi ze ma sportowy wydech. A to go*no prawda.Trzeba znac prawa fizyki.Jak sobie cos przypomne to dodam.A w niedalekiej przyszlosci mzoe zapodam foty i wizuala i mechnicznego tuningu chociaz nie przepadam za tym to musze udowodnic co potrafie...taka moja natura niestety... Very Happy



to co szacowny kolega tu napisal nadaje sie tylko na zal.pl;] musialem sie tu zalogowac zeby odpisac temu balwanomi ktory tu podaje sie za jakiegos kur.... cudownego tuningowca;] no ludzie co za brednie wiekszych nie slyszalem dzieci u mnnie przed garazem maja wieksze pojecie o tuningu niz on... jesli ktos zrobil to co zaleca ten czlowiek to osiagi sie zmienily ale na gorsze.... zaczne od poczatku co ty tu napisales;] w wymiane gaznikow po jaki ch... namawiasz ludzi na zamontowanie gaznika od steli skoro to nie da odczuwalnej roznicy po jeden jesli wiesz wogole o cvzym, bede mowil!! rozwierci kanal dolotowy na 17mm... 8 kanalow puczacych przesuniecie rozrzadu rozwiercenie kanalu wylotowego wstawienie gaznika bing 17 od simsona to jeste jesli chodzi o cylinder!! nastepnie przechodzimy do karterow i walu polerujemy skrzynie korbowodowa na lustro drobnym papierem sciernym.... zmniejszamy powierzchnie szkodliwa polerujemy tlok zcinamy go od dolu pilnikiem... (jesli ktos bedzie chcial podam dokladne wymiary) w ten sposob silnik bedzie szybko i ladnie napelnialk nam sie mieszanka i tak samo szybko bedzie oprurznial sie ze spalin przez co zyskamy ogromnie na osiagach... a nie bedziemy zalewac swiecy;)
teraz punkt trugi bredni tego czlowieka wymiana kolanka to i owszem ale na kolanko wykonane przez siebiena rozwiercony kanal wylotowy o srednicy jakiej kto sobie zarzyczy ale i wieksza tym lebsza ;] tu by bylo na tyle
taakkk tlumik wiesz na czym polega wogole praca dwu taktu?? to co ty tu napisales spowoduje tak gwaltowne zurzycie silnika ze w oczach sie wszystko rozsypie ;] a mianowicie 2 sow musi miec zachowane swoje stale cisnienie spalin jesli ja zwiekszymy lub zmniejszymy silnik bedzie tracil na mocy to twoje przewiercanie tlumika spowoduje tylko duzo wyrczenia i zuzycie silnika nic ponad to;] mozemy wykonac wlasnorecznie tlumik tylko o ty by duzo tu pisac ale tak po krotce to polega to na tym ze robimy tzw. komore odbijajaca ktora niweluje slabosci pracy dwu taktu... przez co silnik zaczyna nam pracowac podobnie do silnika 4-sowowego;) i jesli chodzi o cisnienie spalin o ktorym mowilem to jesli widzicie te wszystkie sportowe tlumiki do simsopnow itp... to ta cienka rura miedzy cala komora odbijajaca a koncowka jest wlasnie po to...
yhy silnik trzy biegowy oczywiscie wspanialy;] tylko ten rozypujacy sie automat takk;] o tym zapomniales dodac ze trzeci bieg wrzucasz raz na rok od swieta ...;]
ale tymi zebatkami to juz calkiem przegioles<hahaha> tak znasz sie na rzeczy... a tu podpowiedz do wszystkich tuningujacych;) jesli zechcecie sobie zrobic pozadny tuning swojego simsona rometa wsk czy czego kolwiek 2-sowowego mozecie pisac do mnie ja zrobie ladny poradnik wszystko pokolei... z obrazkami wszystko krok po kroku;) a tego pana prosze nie sluchac bo na dobre to nie wyjdzie;) jesli ktos jest z trzebini lub okolic tuning moge wykonac wlasnorecznie bez oplat;] zeby pokazac jak ma wygladac tuning;]



na koniec ciekawostka moj simson przerobiony w ten sposob i plus jeszcze tajniki ktorych tu nie zdradzam wyciagal v-max110;] pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 23:58, 11 Lip 2008    Temat postu: Re: Większe osiągi i moc :D


damass88 napisał:

SonySon napisał:
MOTORYNKA:
Aby poprawic moc i osiagi mozemy:
-Załozyc gaznik od motorowru Stella.Mozemy wypolerowac gaznik(ale tak zeby jeszcze nadawal sie do uzytku ;]).
-Zakladajac gaznik od Stelli musimy zalozyc filtr rowzniez od Stelli.Bez niego motorynka albo nie odpali albo bedzie pracowac nie rowno.Pozostaje tez nie zakryta szczelina ktora moga dochodzic pyly przez ktore zatrzemy silnik albo zapchamy gaznik...
-Kolanko wydechu też mozemy zalozyc od Stelli poniewaz ma wieksza srednice rury przez co spaliny wydobywajace sie z silnika beda wydobywac sie szybciej co doda nam mocy ;]
-Tlumik mozemy zaloyc od skuterka jawy(mi sie taki jeden podoba do ktorego swietnie pasuje koncowka dodajaca wyglad i szalenie mozna go stuningowac)modernizujac tlumik mozemy:zwiekszyc srednice ostatniej szczeliny.W tłumiku znajdyja sie trzy przedzialki kotre maja po trzy dziurki.Wiercac mozemy porobic jeszcze jedna.Przez co szybciej wyleca spaliny i znow doda nam to mocy ;].
-Dobrym sposobem na poprawe osiagow i mocy jest zalozenie cylindra tloka i pierscieni o pojemnosci 60cmm.Jest troche takich ogloszen.Kupujac musimy sprawdzic czy naprawde srednica cylindra jest wieksza porownujac cylinder 50ccm i 60ccm.Bo jesli nie to powiedzmy sprzedajacemu"bujaj sie z tym dalej".
-Ja posiadam 3 biegowy polski silnik(kwadratowy)rzadko spotykany.Pomaga on nam w tym ze (wiadomo mamy do dyspozycji 3 biegi a nie 2 ;8 ) nie odczuwamy efektu piłowania motorynki na maksymalnych obrotach na 2 biegu tylko wrzucamy 3 bieg suniemy sie bez glupiego uczucia"pilowania" no i predksoc jest wieksza ok.5-8km/h.
-Brak tzw.pilowania daje nam tez filtr ktory jest potrzebny.
-Co do zebatek to powiem tak.Jesli ktos chce miec dobra predkosc to niech zalozy wieksza zebatke ale musi sie liczyc z tym ze bedzie mial mniejsza moc.Lecz jezeli ktos chce miec duzo mocy a male osiagi to moze zalozyc malutka zebatke.(co do tego czy duza daje predkosc a mala moc to niejestem pewien bo zawsze sie mylilem wiec jezeli ktos wie to nich mnie poprawi)
-Filtr paliwa.On nam niedaje mocy ani osiagow ale przeczyszcza paliwo przez co niedochodza do silnika pyly i niezapychaja dyszy w gazniku.A wiemy jakiej jakosci jest teraz paliwo.A od dyszy gaznika duzo zalezy.


Cos odemnie.Jezeli ktos sobie zalozy swiecaca fajke do swiecy to niech niegada ze ma poprawe osiagow bo to smiech na sali.Jak juz to efekt wizualny.Ja osobiscie nie zakladam tej fajki bo opoznia iskre.To samo z wydechami.Narobi ktos dziur i mowi ze ma sportowy wydech. A to go*no prawda.Trzeba znac prawa fizyki.Jak sobie cos przypomne to dodam.A w niedalekiej przyszlosci mzoe zapodam foty i wizuala i mechnicznego tuningu chociaz nie przepadam za tym to musze udowodnic co potrafie...taka moja natura niestety... Very Happy



to co szacowny kolega tu napisal nadaje sie tylko na zal.pl;] musialem sie tu zalogowac zeby odpisac temu balwanomi ktory tu podaje sie za jakiegos kur.... cudownego tuningowca;] no ludzie co za brednie wiekszych nie slyszalem dzieci u mnnie przed garazem maja wieksze pojecie o tuningu niz on... jesli ktos zrobil to co zaleca ten czlowiek to osiagi sie zmienily ale na gorsze.... zaczne od poczatku co ty tu napisales;] w wymiane gaznikow po jaki ch... namawiasz ludzi na zamontowanie gaznika od steli skoro to nie da odczuwalnej roznicy po jeden jesli wiesz wogole o cvzym, bede mowil!! rozwierci kanal dolotowy na 17mm... 8 kanalow puczacych przesuniecie rozrzadu rozwiercenie kanalu wylotowego wstawienie gaznika bing 17 od simsona to jeste jesli chodzi o cylinder!! nastepnie przechodzimy do karterow i walu polerujemy skrzynie korbowodowa na lustro drobnym papierem sciernym.... zmniejszamy powierzchnie szkodliwa polerujemy tlok zcinamy go od dolu pilnikiem... (jesli ktos bedzie chcial podam dokladne wymiary) w ten sposob silnik bedzie szybko i ladnie napelnialk nam sie mieszanka i tak samo szybko bedzie oprurznial sie ze spalin przez co zyskamy ogromnie na osiagach... a nie bedziemy zalewac swiecy;)
teraz punkt trugi bredni tego czlowieka wymiana kolanka to i owszem ale na kolanko wykonane przez siebiena rozwiercony kanal wylotowy o srednicy jakiej kto sobie zarzyczy ale i wieksza tym lebsza ;] tu by bylo na tyle
taakkk tlumik wiesz na czym polega wogole praca dwu taktu?? to co ty tu napisales spowoduje tak gwaltowne zurzycie silnika ze w oczach sie wszystko rozsypie ;] a mianowicie 2 sow musi miec zachowane swoje stale cisnienie spalin jesli ja zwiekszymy lub zmniejszymy silnik bedzie tracil na mocy to twoje przewiercanie tlumika spowoduje tylko duzo wyrczenia i zuzycie silnika nic ponad to;] mozemy wykonac wlasnorecznie tlumik tylko o ty by duzo tu pisac ale tak po krotce to polega to na tym ze robimy tzw. komore odbijajaca ktora niweluje slabosci pracy dwu taktu... przez co silnik zaczyna nam pracowac podobnie do silnika 4-sowowego;) i jesli chodzi o cisnienie spalin o ktorym mowilem to jesli widzicie te wszystkie sportowe tlumiki do simsopnow itp... to ta cienka rura miedzy cala komora odbijajaca a koncowka jest wlasnie po to...
yhy silnik trzy biegowy oczywiscie wspanialy;] tylko ten rozypujacy sie automat takk;] o tym zapomniales dodac ze trzeci bieg wrzucasz raz na rok od swieta ...;]
ale tymi zebatkami to juz calkiem przegioles<hahaha> tak znasz sie na rzeczy... a tu podpowiedz do wszystkich tuningujacych;) jesli zechcecie sobie zrobic pozadny tuning swojego simsona rometa wsk czy czego kolwiek 2-sowowego mozecie pisac do mnie ja zrobie ladny poradnik wszystko pokolei... z obrazkami wszystko krok po kroku;) a tego pana prosze nie sluchac bo na dobre to nie wyjdzie;) jesli ktos jest z trzebini lub okolic tuning moge wykonac wlasnorecznie bez oplat;] zeby pokazac jak ma wygladac tuning;]



na koniec ciekawostka moj simson przerobiony w ten sposob i plus jeszcze tajniki ktorych tu nie zdradzam wyciagal v-max110;] pozdrawiam


Jeśli możesz zgłoś sie na gg 9704913
Powrót do góry
Gofer3594
Gość






PostWysłany: Pon 11:42, 14 Lip 2008    Temat postu: moC i predkosc itp.. :):)

siemanko... ty DAMASS88 jak bys mogl napisz na moje gg<6542690> pogadamy o tym poradniku...interesuje nie to jak bym mogl ziwkrzyc moc i predkosc max w motorynce <z gory dzieki> Pzdr Smile Smile
Powrót do góry
marycha_777




Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:46, 15 Lip 2008    Temat postu: Re: moC i predkosc itp.. :):)


Gofer3594 napisał:
interesuje nie to jak bym mogl ziwkrzyc moc i predkosc max w motorynce <z gory dzieki> Pzdr Smile Smile


Przecież maż tam wszystko napisane !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gofer3594
Gość






PostWysłany: Wto 20:01, 15 Lip 2008    Temat postu:

ale z kad ja kur... moge wiedziec czy to jest wszystk o zwiekrzeniu mocy itp?!!!!!!!!!!! trzeba myslec!!!!!!!!!! chcem poznac wiecej rad <jak sa> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
marycha_777




Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:42, 16 Lip 2008    Temat postu:

A wiesz co to jest google.pl ?
Bo mi sie wydaje że chyba nie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gofer3594
Gość






PostWysłany: Śro 14:11, 16 Lip 2008    Temat postu:

jak cos to nie jest tylko sa google!
wiem kur... co to jest ale ja chcem od niego sie dowiedziec a nie z innego zrudła
chłopak dobrze pisze to chcem wiedzie to wszystko od niego !!!
a tak wogule to po chuj sie wpierdalasz!!! jak bd chcial napisac to napisze!!!
Powrót do góry
marycha_777




Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:20, 17 Lip 2008    Temat postu:


Gofer3594 napisał:
a tak wogule to po chuj sie wpierdalasz!!!


nie denerwuj sie tak bo Ci żyłka pęknie !!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin