Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juliusz64
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:41, 11 Lut 2010 Temat postu: Tuning silnika |
|
|
Witam.
Chciałbym ztuningować silnik od motorynki co radzicie????
Załozył bym większy cylek powiekszył my kanały większe dysze w gaźniku, splantował głowice.
Filtr stożkowy, tłumik tuningowy i jeszcze co można?
Ile by mi to mocy podniosło????
A czy jak splantuje sie głowice to trzeba inaczej zapłon ustawiac?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 16:05, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A więc...
Ja jestem w trakcie tuningu mojej drynki.
Co już zrobiłem...:
- wsadziłem większy cylek (60cm),
- filtr powietrza (rzekomo) tuningowy,
- Powiększyłem kanały,
- Kupiłem jeszcze większy gaźnik (symbol chyba f13),
To na razie tyle... oczywiście motorynkę pomalowałem na niebieski metalic (taki jak Subaru Impreza [zdjęcia w innym poście]),
kupiłem nowiutki bagażniczem, owiewkę, tylną lampę, kierunkowskazy...
mototynki jeszcze nie odpalałem, dopiero na wiosne to zrobie, może pojade niązbadać moc... ale i tak miesiąc docierania (lub 500km jak kto woli)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juliusz64
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:20, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I ile powinna tak iść przy takich modach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:58, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
szczerze?
nie mam pojęcia
ale... wszystko zalezy też od docierania, im dłuższy, dokładniejszy proces, tym motorynka będzie mniej awaryjna, szybsza i mocniejsza.
Na wiosne, gdy zrobi się ciepło, ide zdawac na karte motorowerową, i skończy ise ukrywanie po krzakach, tylko będe mógł sobie po całym Małopolskim jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kofla
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:16, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
cylinder 60 nic prawie nie daje muli tylko motorek lepiej zrobć szlif i masz lepsze osiągi a docieranie to trzeba jeździć na malym gazie przynjmniej z 5l paliwa spalić i nie długo zeby się nie magżał za mocno silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:33, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
60ccm nie muli, ale za te chińskie cylindry 60ccm o pojemności ledwo 55ccm to można sobie chlebuś kupić i mieć większy pożytek - teraz kolega znajomego ojca (xD) może kupi w końcu te 2 sztuki rosyjskich gaxników (mieszka w Rosji i przyjeżdża niedługo) to się przekonamy czy ta motorynka może mieć 4km
PS: te gaźniki symblo chyba S60B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|