|
www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Tuning, pomoc naprawa motorynek, rometów, skuterów itd. oraz porady i to czego potrzebujesz! |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matula
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 17:28, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Klusek5161 napisał: | ja za szlif płaciłem 55 zł licząc tłok i pierścienie mam pytanie czy da sie włozyc tłok z trzema pierścieniami |
Znam gościa (poprzedni właściciel mojego sprzętu) który miał tłok z 3 pierścieniami, głowicą po szlifie i odchudzonym wałem.
(modyfikacją tłoka, głowicy i wału zajmował się ślusarz). Wszystko działało jak by silnik miał o 60% mocy więcej ale niestety nie długo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
poczatkujacy
Gość
|
Wysłany: Sob 21:55, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie a czy cylinder 60 cm3 nie rozwali kiedyś silnika i jak się spisują takie cylindry proszę o odpowiedz bo zastanawiam się nad kupnem takiego cylindra.. :?:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|