Zizu131
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 0:38, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1. Warto.
2. Musisz posprawdzać cylinder, tłok, pierścienie, luzy na wale. Jak kupisz cylinder, to tłok, pierścienie i sworzeń dostaniesz do tego.
- Siemeringi, jak Ci kopci za dużo, znaczy że Ci olej bierze.
- Wyczyścić układ zapłonowy, jak Ci dobrze pali teraz i w miarę jeździ zrób se cechę, mam nadzieje, że wiesz co to, żeby było Ci łatwiej zapłon ustawić później.
- Sprzęgło, sprawdzić tarcze sprzęgła, jak ślizga znaczy, że wyleciały Ci korki już. ;P
- No i trybka. Ale to będziesz widział, czy uszczyrbione, uszkodzone itd.
Aaaa!! I nie zapomnij se kupić kompletu uszczelek! ;P I silikonu, albo czegoś. Ja silnik na hermetyku sklejałem i miód malina.
Jakbyś chcial schemat silnika, to pisz.
3. Bierzesz jakieś plastikowe pudełko i wrzucasz xD Później dopasowujesz. ;P
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|