Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:37, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon książkowo xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zizu131
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 1:14, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dobrze zgrany zapłon z ustawieniem tłoka tak? ;> Nie masz zabrudzonych cewek?Jakiego koloru masz iskrę? Spróbuj załatwić inną świece na próbę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zizu131 dnia Wto 1:14, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:36, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie nie... nic z tych żeczy
iskre sprawdzaliśmy z ojcem kilkanaście razy: kolor; zgranie z tłokiem - wszystko to jest po prostu jak w książce.
Odwrócilismy ten karter aby się to paliwo z niego wylało, ale prawie nic tam nie było, takze nie wiem skąd ta świeca po !jednym! kopnięciu jest cała mokra!
czasem odpali, poburczy troszkę na niskich obrotach i zgaśnie.
Na szczęście mam niezawodną "Margarynkę" czyli moją drugą motorynkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zizu131
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 22:28, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm.. mi to ewidentnie wygląda na złe ustawienia gaźnika, zakręć mu to śrubkę od obrotów na max'a i go odpal powinien pochodzić chwile i zdechnąć, ale świeca powinna sucha być. Jak to zrobisz to później mu o pół obrotu odkręcaj, aż do osiągnięcia zamierzonego efektu.
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:58, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
e, na to nie wpadłem, ani ojciec...
spróbuje może jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zizu131
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 21:50, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, jak spróbujesz podziel się efektami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zizu131 dnia Sob 21:50, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryszot123
Zaiteresowany
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 23:07, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
wiecie bo mam tera rozpołowiony silnik bo musialem zobaczyc co wreszcie to jest i rozpołowilem . Na poczaku wszysko chodzilo potem zaczeła mi sie dusic wiec patrze na swiece i widze na niej cos płynnego takie gęste wiec wymieniłem simeringi(poniewaz gdy olej jest na swiecy przyczyna są zwłaszcza simeringi) i z 2tyg jezdzilem i znowu zaczyna sie dusic i znowu na swiecy jest olej i niewiem co to jest po prostu jak jezdzilem to jak byl olej zagrzany dusila sie i tera mam w tej chwili silnik rozpołowiony i niewiem co dalej Moze ma ktos schematy rozpołowionego silnika ? prosze o pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciom
Wtajemniczony
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:18, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
schematy są wszędzie w sieci np tu: [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam zdaje się ten sam problem - zdaje się bo nie wiem czy przyczyna jest ta sama, ale na pewno skutki, czyli zalana świeca, a motorynka wogóle nie pali, raz zapaliła, pojeździłem ucieszony, włączyłem światła i wszystkie żarówki popaliło ! (w tyle 12W), to chyba problem z prądnicą, ale co prądnica ma do zalanej świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryszot123
Zaiteresowany
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 21:55, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
moze Ci sie instalacja przegrzewa albo cos z prądami nie wiem ja przy mojej nie mam wogule swiateł tylko przednie ale niewiem co moze byc z tym ze olej na swiecy czy moze gdzies dziura jest w karterze albo cos sie przelewa lub jest nieszczelne no niemam pojecia palic mi paliła na kopa a jak sie rozgrzała to sie dusiła tak jakby olej sie rozgrzewał i gdzies na świece leci i zas nie przepala motoryna i sie dusi nie mam pojęcia co to jest:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kofla
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:11, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pierwsze co zrób to pokręć magnetem i zobacz czy nie trze o cewki nigdzie jak trze to podszlifuj cewki na zapłonie nic się im nie stanie drygie to jak motor się narzewa to przerwa na platynkach się zmniejsza zrób szerszą przerwę na platynkach (mi gasła w podobny sposób jak tobie i to była przerwa za mała) trzecie już ostateczny problem to odkręć głowce tłoka na dół i zobacz czy na cylindrze nie ma kolorowych plamek jak są to znaczy że cylinder masz przegżany i albo kupić nowy albo zrobić szlifa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kofla
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:12, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak trze magneto o cewki to robi zwarcie i nie bedą światła ani motor chodziły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryszot123
Zaiteresowany
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 20:18, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ok właśnie tera ją poskładałem i na początku wszystko ok paliła bez problemu zas na drugi dzień wlałem olej do skrzyni i 1 próba zapalam a motorynka mi sie dusi i gasnie nie mialem filtra do niej nie wiem czy to ma jakies znaczenie i jeszcze jedno przy kazdej innej swiecy była inna iskra raz niebieska raz żołta a nawet skakała po świecy co to mze byc czy złe ustawienia zapłonu a i czy ten filter musi byc czy powinna ona normalnie palic bez niego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zizu131
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 22:47, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A kupiłeś nową świece? Filter znaczy się te plastikowe pudełko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryszot123
Zaiteresowany
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 12:51, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
kupilem nowa świece i to plastikowe pudełko od gaznika czyli filter o to mi chodzi czy bez niego powinna chodzic nie dusic sie czy jest to potrzebne? ma ktos shcemat jak powiniem byc wyregulowany gaznik bardzo prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|