Forum www.sqters.eu  www.motorynki.fora.pl Strona Główna

www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl
Tuning, pomoc naprawa motorynek, rometów, skuterów itd. oraz porady i to czego potrzebujesz!
 

Przy maksymalnej predk.na 2 biegu motorynka po chwili gaśnie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciom
Wtajemniczony



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:37, 10 Maj 2010    Temat postu:

zapłon książkowo xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zizu131
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 1:14, 11 Maj 2010    Temat postu:

Dobrze zgrany zapłon z ustawieniem tłoka tak? ;> Nie masz zabrudzonych cewek?Jakiego koloru masz iskrę? Spróbuj załatwić inną świece na próbę. Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zizu131 dnia Wto 1:14, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciom
Wtajemniczony



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:36, 11 Maj 2010    Temat postu:

nie nie... nic z tych żeczy

iskre sprawdzaliśmy z ojcem kilkanaście razy: kolor; zgranie z tłokiem - wszystko to jest po prostu jak w książce.
Odwrócilismy ten karter aby się to paliwo z niego wylało, ale prawie nic tam nie było, takze nie wiem skąd ta świeca po !jednym! kopnięciu jest cała mokra!
czasem odpali, poburczy troszkę na niskich obrotach i zgaśnie.

Na szczęście mam niezawodną "Margarynkę" czyli moją drugą motorynkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zizu131
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 22:28, 11 Maj 2010    Temat postu:

Hmm.. mi to ewidentnie wygląda na złe ustawienia gaźnika, zakręć mu to śrubkę od obrotów na max'a i go odpal powinien pochodzić chwile i zdechnąć, ale świeca powinna sucha być. Jak to zrobisz to później mu o pół obrotu odkręcaj, aż do osiągnięcia zamierzonego efektu. Smile

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciom
Wtajemniczony



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:58, 14 Maj 2010    Temat postu:

e, na to nie wpadłem, ani ojciec...

spróbuje może jutro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zizu131
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 21:50, 15 Maj 2010    Temat postu:

Ok, jak spróbujesz podziel się efektami. Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zizu131 dnia Sob 21:50, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryszot123
Zaiteresowany



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 23:07, 21 Maj 2010    Temat postu:

wiecie bo mam tera rozpołowiony silnik bo musialem zobaczyc co wreszcie to jest i rozpołowilem . Na poczaku wszysko chodzilo potem zaczeła mi sie dusic wiec patrze na swiece i widze na niej cos płynnego takie gęste wiec wymieniłem simeringi(poniewaz gdy olej jest na swiecy przyczyna są zwłaszcza simeringi) i z 2tyg jezdzilem i znowu zaczyna sie dusic i znowu na swiecy jest olej i niewiem co to jest po prostu jak jezdzilem to jak byl olej zagrzany dusila sie i tera mam w tej chwili silnik rozpołowiony i niewiem co dalej Moze ma ktos schematy rozpołowionego silnika ? prosze o pomoc! Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciom
Wtajemniczony



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:18, 22 Maj 2010    Temat postu:

schematy są wszędzie w sieci np tu: [link widoczny dla zalogowanych]

ja mam zdaje się ten sam problem - zdaje się bo nie wiem czy przyczyna jest ta sama, ale na pewno skutki, czyli zalana świeca, a motorynka wogóle nie pali, raz zapaliła, pojeździłem ucieszony, włączyłem światła i wszystkie żarówki popaliło ! (w tyle 12W), to chyba problem z prądnicą, ale co prądnica ma do zalanej świecy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryszot123
Zaiteresowany



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Sob 21:55, 22 Maj 2010    Temat postu:

moze Ci sie instalacja przegrzewa albo cos z prądami nie wiem ja przy mojej nie mam wogule swiateł tylko przednie ale niewiem co moze byc z tym ze olej na swiecy czy moze gdzies dziura jest w karterze albo cos sie przelewa lub jest nieszczelne no niemam pojecia palic mi paliła na kopa a jak sie rozgrzała to sie dusiła tak jakby olej sie rozgrzewał i gdzies na świece leci i zas nie przepala motoryna i sie dusi nie mam pojęcia co to jest:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kofla




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:11, 01 Cze 2010    Temat postu:

pierwsze co zrób to pokręć magnetem i zobacz czy nie trze o cewki nigdzie jak trze to podszlifuj cewki na zapłonie nic się im nie stanie drygie to jak motor się narzewa to przerwa na platynkach się zmniejsza zrób szerszą przerwę na platynkach (mi gasła w podobny sposób jak tobie i to była przerwa za mała) trzecie już ostateczny problem to odkręć głowce tłoka na dół i zobacz czy na cylindrze nie ma kolorowych plamek jak są to znaczy że cylinder masz przegżany i albo kupić nowy albo zrobić szlifa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kofla




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:12, 01 Cze 2010    Temat postu:

jak trze magneto o cewki to robi zwarcie i nie bedą światła ani motor chodziły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryszot123
Zaiteresowany



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 20:18, 09 Cze 2010    Temat postu:

ok właśnie tera ją poskładałem i na początku wszystko ok paliła bez problemu zas na drugi dzień wlałem olej do skrzyni i 1 próba zapalam a motorynka mi sie dusi i gasnie nie mialem filtra do niej nie wiem czy to ma jakies znaczenie i jeszcze jedno przy kazdej innej swiecy była inna iskra raz niebieska raz żołta a nawet skakała po świecy co to mze byc czy złe ustawienia zapłonu a i czy ten filter musi byc czy powinna ona normalnie palic bez niego? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zizu131
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 22:47, 14 Cze 2010    Temat postu:

A kupiłeś nową świece? Filter znaczy się te plastikowe pudełko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryszot123
Zaiteresowany



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 12:51, 20 Cze 2010    Temat postu:

kupilem nowa świece i to plastikowe pudełko od gaznika czyli filter o to mi chodzi czy bez niego powinna chodzic nie dusic sie czy jest to potrzebne? ma ktos shcemat jak powiniem byc wyregulowany gaznik bardzo prosze Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin